Stomatologia zachowawcza i endodoncja

Na pierwszej wizycie możesz spodziewać się przeglądu jamy ustanej i szczegółowego planu leczenia. Lekarz poinformuje Cię, które zęby mają ubytki próchnicowe, które wypełnienia są nieszczelne i przedstawi przybliżony kosztorys. Następnie zostaniesz skierowany na zabieg higienizacji zębów, który ma na celu oprócz przywrócenia pięknego uśmiechu również poprawę stanu dziąseł oraz zmniejszenie ilości bakterii w Twojej jamie ustnej. Zostanie u Ciebie wykonane zdjęcie pantomograficzne, na którym lekarz oceni stan kości, korzeni zębów i struktur towarzyszących. Na kolejnych wizytach, zgodnie z planem leczenia, Twoje zęby będą stopniowo leczone.

Informacja o bólu zęba jest dla pracowników Ortodenti momentem, w którym stajesz się pacjentem priorytetowym. Oznacza to w miarę możliwości pierwszeństwo w kolejce oczekujących.

Zęby do leczenia kanałowego, to takie w których zapalenie miazgi z odwracalnego przechodzi w nieodwracalny. Oznacza to konieczność usunięcia chorej miazgi zęba, pozbycie się chorobotwórczymi bakterii z wnętrza zęba i wypełnienie go na stałe. Staramy się przeprowdzić leczenie na jednej- dwóch wizytach. Leczenie jest bezbolesne, pracujemy z bardzo skutecznymi i bezpiecznymi znieczuleniami. Po leczeniu kanałowym zwykle  ząb powinien być odbudowany i wzmocniony. W tym celu stosujemy wkłady z włókna szklanego mocowane w korzeniu zęba, na których odbudowywany jest ząb.

Leczenie zachowawcze i endodontyczne przeprowadzane jest w powiększeniu.